Porady

Dezynfekcja przestrzeni wspólnych w budownictwie mieszkaniowym

Artykuł zawiera praktyczne wskazówki dla firm sprzątających i administratorów budynków w zakresie utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni - zgodne z zaleceniami...

MYCIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W LOKALACH GASTRONOMICZNYCH – JAK OBNIŻYĆ KOSZTY?

W przypadku lokali gastronomicznych dezynsekcja, deratyzacja i dezynfekcja (DDD) to clue do Dobrej Praktyki Higienicznej i wysokich standardów mikrobiologicznych....

Dezynfekcja w przedszkolu - jak zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusów i bakterii

Wysokie standardy higieny i bezpieczeństwa mikrobiologicznego w placówkach takich jak przedszkola i żłobki są warunkiem sine qua non dla bezpieczeństwa dzieci i...

Nowoczesna dezynfekcja w gabinecie lekarskim i placówkach medycznych

Placówki służby zdrowia zawsze wymagały wysokich standardów Dobrej Praktyki Higienicznej. Czy coś się zmieniło w czasach pandemii? Zdecydowanie tak. Nowa sytuacja...

Poziom higieny a koszty sprzątania w placówkach przedszkolnych i szkolnych

W przedszkolach a w szczególności w szkołach jest sporo dużych przestrzeni do utrzymania w czystości higienicznej. To wiąże się z pokaźnymi kosztami na środki...

Zasady higieny i dezynfekcji w Domach Pomocy Społecznej

Placówki opieki i pielęgnacji długoterminowej czy też domy starców to szczególne miejsca, gdzie dużą ilością pacjentów opiekuje się wyspecjalizowany personel. Takie...

Prawidłowa eksploatacja zmywarki gastronomicznej krok po kroku

Zbiorowe żywienie stawia gastronomii wiele wyzwań. Jednym z nich jest skuteczne mycie i wyparzanie szkła, naczyń, talerzy i sztućców. Czy można spodziewać się...

Firmy sprzątające w dobie pandemii, wyzwania i perspektywy

Obowiązkiem firm sprzątających w dobie pandemii jest nie tylko zachowanie czystości w obiekcie, ale także zagwarantowanie bezpieczeństwa użytkowania. Jak odpowiedzieć...

Dezynfekcja przestrzeni biurowej – nowe standardy dla firm sprzątających

Na barkach gospodarzy czy też najemców przestrzeni biurowej spoczywa zapewnienie dobrych i bezpiecznych warunków pracy oraz obsługi klientów. Czystość, higiena,...

Zostań z nami na dłużej! System Rabatowy jest stworzony dla klientów.
Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi w razie pytań dot. gwarancji, pomocy technicznej i doradztwa w zakresie sprzedaży i oferty produktowej. Połączenia odbierane są zgodnie z zaleceniami otrzymanymi od Klienta. Nasi konsultanci służą pomocą.
Towar o wartości powyżej 1000 zł wysyłamy na własny koszt